Jare sopo Misuh ora Duso?

Berdosakah Misuh Itu
Kucing Cibitung. FOTO: Tri Handoko/Radar DJowo/2015

Cak cuk bajingan asu anjing wedus celeng cicak kucing keong.. lsp.

Baca juga:
Tips cari Jodoh biar gak Nyesel

Haruskah Sarjana me-Nganggur?

Kapan saya akan Sholat?

Bisa masuk kategori Rafas.. Lak gak jowo rafas jal takok o pak Kyai. Po maneh sampean misuh lak pas haji dan umroh. Misuh o lak jare kandamu gak dosa..

Yen jare Pak Kyai misuh kui gak dosa. Yo terusno.

Yo mung pesene simbah. Lak golek bojo ojo sampek ngono iku dapurane.

Lelaki mana yg mau dipisuhi istrine? Lanangan gendeng iku..

Istri mana yg rela dipisuhi suamine? Ada gak? Lak ono kene komeno.. Tak sensuse. Jal jumlahe onok 100 tora. Men isok diajokno rekor muri.

Ono maneh sik ngomong, " Lho misuh iku kan bahasa khas Suroboyoan to cak.."

Ya silahken, tapi jangan dipake diluar Suroboyo. Apalagi di Solo dan Jogja. Apalagi di lingkungan kraton. Iso iso dikeplaki sampean..

Misuh itu menurut kita adalah kata yang tidak pantas diucap. Nah pada dasarnya ini adalah Bahasa Kondisional. Jika sampean berada di Surabaya, Jancok itu lumrah, memang menyesuaikan daerah Surabaya. Tapi jangan dipakai diluar Surabaya, karena sudah beda lagi situasinya.

Lebih parah lagi kalo Wong Tuo dipisuhi anak. Adakah yg ikhlas? Ada gak? Ibuk'e misuhan anak'e misuhan bapak'e misuhan. Apa rela menyandang gelar keluargo Bajingan? Kalo ada kene ndang komen...

Opo maneh Moro Tuo kok dipisuhi calon Mantune. Ono pora sing seneng trus bangga langsung direstui?

=====
Jare wong Jowo biyen:

" Ajining diri ono ing lathi
Ajining Sariro ono ing busono.."

Pertama, Orang dihormati karena lisannya, omongane apik, alus ora jengkelno ati. Jarene mulutmu harimaumu. Sampek Polisi yg jengkel karena di 'ece, dilecehkan, walau hanya dengan lisan, gambar, tulisan. Bisa menindak dengan UU HATE SPEECH(Ujaran Kebencian).

Kedua, orang dihormati juga dari pakaiannya. Bajunya rapi bersih, gak compang camping dan Utamanya: MENUTUP AUROT.

Gak koyo cewek2 jaman seiki kui. Rok e sundul gunung, super mini jare ben ketok sexy senajan megelno ati. Klambine suuper ketat nganti ketok lekukan awak'e. Ono sing super seksi, belahane pendek nganti ketok gunung'e. Ben dikiro sexy, padahal asline koyok wanita bayaran.

Jal takokno wong lanang kui. Lak golek bojo pilih sing ngetebleh telanjang opo sing bungkusan? Lak tumbas panganan golek sing di-ler no pinggir dalan opo sing no warung ditutupi?

Suami mana yg rela kecantikan istrinya dilihat orang lain? Suami gendeng ngunu iku..

Coba dong tengok Sabda Nabi SAW," Siapa saja wanita yang berpakaian tapi Telanjang, mereka itu tidak akan pernah Mencium bau Surga.."

Mambu wae ora opo maneh mlebu? Berpakaian kok telanjang? Iyo berpakaian, tapi serba ketat koyok ketupat. Serba mini super sexy.

Wanita itu tinggi Derajatnya. Tapi kalo sudah buka-bukaan berapa ribu mas harganya? Yang lagi anget soal prostitusi artis. Bayaran jadi artis isih kurang jek nyambi jadi Pelacur. Lumayan 1 jam 50 juta..

Monggo ditutupi awake, monggo dibungkus aurote kalo pengen tinggi derajate..

Kan gitu njih? :)

#kopipagi #khasanah #ngawiramah

_____
#ADV
Monggo yang pengen buka Usaha Bisnis Pulsa, modal minimal hanya 50ribu. Pasti Untung!
Registrasi GRATIS Langsung Klik DISINI

Supported by  CV HAND CELL

Subscribe to receive free email updates: